Z odběru novinek se můžete kdykoli odhlásit.
Nakupování na DOMENO.cz je snadné, bezpečné a Vaše spokojenost na prvním místě. Připravili jsme e-shop, kde si můžete domény přehledně prohlížet a filtrovat podle kategorií, ceny a dalších parametrů. Doménu, kterou si zamilujete, stačí přidat do košíku a dokončit objednávku nebo s námi před nákupem začít jednat o ceně.
1. Vyberte si doménu, na které chcete budovat Váš e-shop
2. Dokončením objednávky si doménu objednáte a rezervujete
3. Pošleme Vám zálohovou fakturu a smlouvu na Váš e-mail a adresu
4. Smlouvu podepíšete a jednu kopii nám pošlete zpět, fakturu uhradíte
5. Převedeme doménu do Vašeho vlastnictví
Pokud s námi chcete jednat o ceně, nejdříve nás, prosím, kontaktujte s nabídkou.
Dokončení objednávky domény
- Na Váš e-mail bude zasláno potvrzení objednávky a do 24 hodin faktura a smlouva ke schválení
- Následně Vám budou poslány poštou dvě kopie Smlouvy o převodu doménového jména
- Dokumentaci je třeba podepsat a jednu kopii poslat zpět do 14 dnů od doručení a následně provést úhradu do 14 dní
- V případě, že byste potřebovali termín podpisu nebo splatnosti prodloužit, kontaktujte nás
- Smlouvu o převodu doménového jména si můžete předem prostudovat na našich stránkách
- Smlouvu může podespat pouze plnoletá a k tomu oprávněná osoba
Jak změna vlastníka domény probíhá?
Veškeré naše domény jsou registrovány u společnosti WEDOS.cz, která nabízí jedny z nejlepších cenových podmínek a kvalit poskytovaných služeb, což oceníte následně při prodlužování domény nebo zřízení webhostingu. Svou doménu si ale poté, v případě přání, samozřejmě můžete popřípadě přesunout ke svému registrátorovi.
Změnu na nového majitele provádíme přímo z naší strany, kdy vše zajistíme s Vaší součinností. Převod domény je bez jakýchkoli dalších poplatků. Jakmile přijmeme Vaši platbu a podepsanou smlouvu, zajistíme převod nejpozději do 14 pracovních dnů.
Vše probíhá v pohodlí Vaší kanceláře nebo domova elektronicky přes e-mail nebo třeba chat. Pokud již nějakou doménu vlastníte, budeme potřebovat znát Váš identifikátor. Pokud jej nemáte, vytvoříme Vám nový kontakt u WEDOS, kde si zároveň založíte účet. Následně převedeme doménu do Vašeho vlastnictví, přijde Vám autorizační kód v e-mailu a SMS zprávě, po odslouhlasení nastavíme fakturační údaje na Vás a přesuneme doménu do Vašeho účtu.
Ve svém účtu na WEDOS si poté ověříte, že zde již máte doménu převedenou a u centrálního registru nic.cz/whois si u domény ověříte, že byla přepsána na Vás.
Jestliže nebude možné tento způsob využít nebo si budete přát, je možné zařádat o změnu majitele v písemné podobě, potřeba ale bude oboustranné ověření podpisu (např. na poště).
V případě Vašeho výslovného přání lze využít i služby třetí strany pro převod domény například prostřednictvím společnosti TELE3, v takovém případě, pokud se obě strany předem nedohodnou jinak, ale hradí náklady s tím spojené kupující.
Doména CZ - změna majitele
Doména CZ - přidání nového kontaktu
Doména CZ - nová registrace uživatele
Doména CZ - změna fakturačních údajů
Doména CZ - přesun účtu
Budeme Vám vděční za Vaše hodnocení
Záleží nám na Vaší spokojenosti a budeme rádi, pokud byste si po převodu domény udělali chvíli čas a napsali nám hodnocení na DOMENO.cz a Firmy.cz. Pokud má být převod zcela diskrétní nebo nám hodnocení přidat nechcete či na to nemáte časový prostor, samozřejmě Vám rozumíme a nikdo Vás do hodnocení nutit nemůže ani nebude.
Mohu vám poslat na doménu vlastní cenovou nabídku?
Ano, domény sice naceňujeme podle toho, jaký v nich spatřujeme potenciál, pokud však máte jinou cenovou představu, určitě nás můžete zkusit kontaktovat na e-mail info@domeno.cz. Napište nám, o jakou doménu máte zájem a Vaši nabídku. Podle konkrétní domény a cenové nabídky uvidíme, zdali bude možné Vaši nabídku akceptovat nebo otevřít další jednání o ceně.
Více zájemců o doménu současně
V případě, že by došlo k situaci, kdy má konkrétní doména současně více zájemců, může být doména stažena z prodeje a prodána zpravidla nejvyšší nabídce v případě, že zde není jiná okolnost, která by vedla k prodeji nižší či odlišné nabídce z rozhodnutí ze strany prodejce.
Prvotřídní etický kodex pro zákazníky
Vaše spokojenost a důvěra je pro nás důležitá. Chceme, aby byl pro Vás nákup na DOMENO.cz co nejpříjemnější a nejbezpečnější. Pro zákazníky tak nabízíme prvotřídní zákaznický servis, který obsahuje etický kodex, kterým se řídíme a který pro Vás, jakožto zákazníka, znamená s tím spojené výhody a záruky.
Zajímají nás Vaše osudy a příběhy
Podnikání je pro odvážné, nese svá rizika, je to jedna velká osobní kniha plná výher i proher. Je to dřina, která ale může přinést mnoho jedinečných zážitků, nové kontakty, zkušenosti a větší finanční úspěchy. Váš e-shop je vaše další dítě, o které neustále pečujete a máte radost z toho, když roste a přináší úspěchy. Podnikání je zkrátka jedno velké dobrodružství s vůní pocitu svobody, ale také zodopovědnosti. Nákupem domény Vaše cesta teprve začíná, my vás v této fázi opouštíme a další kroky jsou už zcela na Vás. Budeme ale velice rádi, pokud se po čase zase shledáme a sdělíte nám váš osud a příběh, jak po cestě kráčíte dál. Zajímají nás Vaše osudy a příběhy, budeme rádi, pokud se s nimi podělíte s námi i návštěvníky DOMENO.cz, pro které může být právě vaše cesta inspirací a pro nás útěchou, že se vám to povedelo. Své příběhy a osudy, pokud se s nimi chcete podělit, nám můžete posílat na e-mail info@domeno.cz, samozřejmě pouze v případě vašeho zájmu, jelikož naprosto ctíme diskrétnost doménového prodeje.